всички сме Хора

Този пост ще е малко по-различен. 🙂 Породен е от идеята ми, да обясня и да разберете, че срещу всеки един от вас стои Човек-Аз. Няма да коментирам безбройните запивания и разпитвания, на които винаги отделям време да обясня подробно, и на които после не получавам едно “Благодаря..Добре..Месри” или палец дори.. Искам да обърна внимание на това, че освен, че всичко минава през ръцете ми (както го наричаме всички “handmade”), моите изработки са и homemade- made at home или изработено у дома.. нямам склад в който да трупам изработките си, а дори и да имам- всяка изработка отнема не малко време, изработила съм и следва да си я получи човека, който я е поръчал. Всичко се случва и аз винаги, винаги влизам в положение, каквото и да е то… но всичко си има граници. В момента имам 6 готови рамки…Да 6 рамки, които съм изработила и стоят натрупани в дневната ми в кашони, които са образували колона до тавана… три от тях, са готови от повече от 2 седмици, имам и една, която чака трета седмица…Защото съм човек и знам, че всичко се случва, но всичко се случва и на мен- никакви човешки проблеми не са ми чужди. Моля имайте това в предвид, когато поръчвате. Обяснявам на всеки, как работя, преди да поръча. Когато е готова изработката показвам и щом сте решили, че искате да я завърша и получите, очаквам капаро вече в срок от 3 дена (ако имате моментна невъзможност, очаквам да бъда предупредена)- след тях приемам, че уговорката ни вече не важи и моя ангажимент отпада. Изработката ще бъде завършена и предложена или на следващия, човек който чака или за свободна продажба. Надаявам се да бъда разбрана правилно 🙂 Желая на всички приятни и слънчеви почивни дни 💐

 

Коментари

Популярни публикации