Шивашко ателие





 Това ателие вече е при Цецка Ленгерова, която стои зад изработките на прекрасните куклички от Dolls. by. Tzetzka. Щастлива съм, че му се радва и че то е на правилното място :) 

  Рамката е масивна-дървена с размери 27/27 см с дълбочина 4,5 см. Изкуствено състарена.  Лампата, както вече знаете, съм направила от топче планински кристал :) Кукличката, може да ви се стори елементарна, но истината е, че когато човек подхване нещо различно от нещата с които се занимава, е много трудно 😁 Та това е най-успешния ми опит за кукличка и се радвам, че беше удобрен. Цената 95лв..

Стаите в рамка- втора стая в точно този вид, няма как да изработя. Ще има подобни, но ще са в различни рамки с разлини тапети, цветове и понякога елементи.
Моля запознайтесе с начина ми на работа, ако решите, че желаете моя израбптка, може да го направите в блога или в началото на страницата ми във фейсбук. Работя с капаро.

Коментари

Популярни публикации