Информация

 Скъпи хора, преди да приема поръчка, питам какво точно е искането, защото не всичко мога да предложа и изработя и ако не е по възможностите ми, не приемам. Имам определено виждане съобразено изцяло с елементите, които мога да правя, съразмерни едно към друго и мястото за работа, което имам в рамката, водя се изцяло по това. Споменавала съм вече.

Не мога да приема поръчката, ако не знам какво точно е желанието и в последствие да се изкажат искания с които да чудя какво да направя, ако се окаже, че не по възможностите ми. 😊 За това държа всичко да е изказано ясно, и да няма място за неразбирателство/недоразумение. 

Има рамки и къщи с допълнителни елементи. Винаги мога да изработя по желание, ако е по възможностите ми, но цената ще бъде различна- елементите са заменяеми по място, но не и по труд, време за изработка или стойност. Когато искате нещо различно, и преценя, че мога да изработя, цена мога да коментирам, след като изработя стаята/къщата. Казвала съм не веднъж и съм описала всичко в закачения пост в началото на страницата ми “ Моля, прочетете преди да направите поръчка”.

Изработките ми са с големи и малки елементи, съчетанието им заедно е невъзможно. 
 ❗️Моята работа е моята визитка- не бих изработила нещо, ако в очите ми то не е красиво или добре съчетано. Не всичко е на всяка цена. ❤️

Коментари

Популярни публикации