Хари Потър













 Едит: не е налична🌷
Тази стастая бе поръчка, но когато я показах се оказа, че надвишава бюджета на дамата…За това тя търси своя Човек и ценител. 

📍Писала съм цени навсякъде под изработките си и това би помогнало да се ориентирате как вървят стаите, които изработвам, преди да направите поръчка.

Доста се вълувах покрай изработката и, това е ясно :) Събирах ножното за идеята си около 2 месеца, като най-търсения елемент открих съвсем случайно в едно магзинче, което бе за съвсем други неща 😁 Късмет! Какво да кажа… 

На живо е разкошна, подробна, детайлна, няма как да се улови на снимките, за съжаление…❤️ Този който я получи, ще ме разбере. О…. за малко да забравя!!! Две от паячетата светят в тъмното 💚

 Изработката съм направила в масивна дървена рамка с размери 27,7/27,7 см Изкуствено състарена. Цена 115лв.

❗️Тези стаи винаги ще бъдат различни,може да има подобни стаи, но не напълно еднакви. Ползвам различни тапети, елементи и цветовете подбирам според тях и виждането си. Идеята ми е всяка да е различна, така всеки ще притежава нещо наистина уникално, което няма как да има и друг и то ще е изработено за него.    

📍Моля, запознайте се с начина ми на работа-работя с капаро. Повече може да прочетете на етикет информация, от падащото меню, горе в ляво.

Коментари

Популярни публикации