Дамска стая









 Стая за една обичана Мама от една обичаща дъщеря ❤️

Тук желанието бе роклята да не е бяла, и я направих от новия ми любим плат- цвят горчица! Съчетах чанта и обувки към нея. Успях да намеря шапка за манекена, както желаеше дамата ми, но скрива голяма част от него и не бе подходящо да я залепя там, за това я поставих до стола, а пред нея добавих чаша вино с ягодки за десерт-бутилка сложих на “пода”. Думитте в рамчиците и картината, която ми изпратиха, в голямата рамка, са нейното полсание към Мама ❤️

Изработката съм направила в масивна дървена рамка с размер 37/33см, изкуствено състарена.

Цената в този вид е 135 лв.

❗️Важно❗️

❣️Тези стаи винаги ще бъдат различни, две напълно еднакви не мога да изработя, тоест няма как да получите някоя определена, която вече съм изработила и сте харесали. Ползвам различни тапети, елементи, цветовете избирам според тях и виждането си. Така всеки има нещо уникално, изработено за него. Имайте това в предвид, когато поръчвате :) 

📍Мили хора, моля запознайте се с начина ми на работа преди да направите поръчка. Работя с капаро. Подробности може да откриете като от падащото меню ( горе в ляво) изберете етикет Информация. На разположение съм за въпроси.

Коментари

Популярни публикации