ToP Art











Top Art е мястото на което може да потърсите картички и красиви, персонализирани албуми изработени с желание ❤️ Ателието е много светло, уютно и красиво-мечтано за мен. 

Подбирах тапета и цветовете, така че да паснат на истинската стая, всичко е препратка към нея 😊 Видях, през прозореца, че има двор и поставих такава “гледка” и тук. Не успях да направя толкова малко ножче и за това има само ножица и клещи, но поставих и линия с триъгълник, като помощни стедства.на рафтчетата поставих “балони” в буркани, текстилни ленти и дизайнерските картони, които трябват за направата на тези красоти. Поставих елементи за детските албумчета, и направих един върху който “работи в момента” 😊 Часовника е част от ателието, но ме успях да вмъкна и негова снимка в колажа, не е над канапето, но моята възможност да го поставя, беше там. 

 Изработката съм направила в масиван дървена рамка с размери 35/25 см. На “пода” съм заковала изрязана, фрезована дъска от МДФ, заради необходимостта на тези елементи от повече дълбочина. Цялата рамка съм боядисала и изкуствено състарила, за финиш използвах 2 ръце УВ лак за дърво. 

Цената на тази стая е 120лв.

❗️Важно❗️Няма как да изработя 1:1 Вашите мебели или всичко, което има в дома/стаята Ви /работното Ви място. Нещата са
До колкото е по-възможностите ми най-близо, символична препратка, в същите или подобни цветове, вид, подредба…. най-важно, което от тях успея да събера в определената рамка! Всичко съобразявам с виждането си и идеята, която мога да оформя. Цена мога да коментирам След! Като изработя стаята. Може да се ориентирате, като разгледате и другите ми изработки.

📍Моля, запознайте се с начина ми на работа-работя с капаро. Повече може да прочетете на етикет информация от падащото меню, горе в ляво.



Коментари

Популярни публикации