Къща





🌷Налична🌷

Обичате ли уханието на пресен хляб/питка?! От дете не съм го усещала… Е тук може да си го припомните :) 

Две бирички за отпускане на душата след работния ден, а някой ще пие кафе докато чете Хари потър сред много цветя 🤭 Този пожарен кран, просто бе част от идеята ми, много преди да започна реализацията и….така ми дойде музата, дамм ❤️

Камъчетата от плажа няма как да не са задължителен елемент ❤️ Това лято с Елия ще събираме нови 💙

Орентировъчни размери- от върха на къщата до края на кукичките около 30 см. Основата на която са кукичките е около 35/6 см, покрива стърчи над нея с размери около 41см. 

Цена на изработката 88лв.

📍Моля запознайте се с начина ми на работа преди поръчка, работя с капаро- то е половината от сумата. Преди да залепя името на табелката, давам данни за него, след като го получа довършвам и изпращам. Подробности за начина ми на работа може да намерите като от падащото меню, изберете еткет Информация. Оставам на разположение за въпроси.

Коментари

Популярни публикации