Новата година 2022г.

 


Честита да е Новата година :) Докато 3 къщи съхнат от първи слой боя ( от 3 ), започнах да боядисвам елементите, които до преди няколко дена подготвях за това.

📌 Знаете ли как започвам повечето рамки? В ума си събирам най-подходящите елементи (според мен) от всички, които мога да правя (вече над 400, скоро над 500). Преценявам дали ще ги направя от глина, по-рядко (ползвам и декоратин) или керамична смес и започва едно търсене на молдовете 😁 След час, ако имам късмет с намирането, започвам да ги правя. На следващия ден (ако са по-обемни, след 2 или 3 дена), когато са готови, шкуря, пиля и дооформям всеки един от елементите (много прашна работа). След като всичко е перфектно в очите ми, събирам боите и започвам да ги ползвам според това, какъв тапет съм избрала или определен, желан цвят от вас. След като всичко е боядисано и изсъхнало, започвам да нанасям лак, внимателно-навсякъде по елементите. Щом всичко е готово и показано, лепя. Края на работния ми ден, често е след 01:00-02:00ч. За това и понякога съобщението ви е прочетено, но без отговор, защото няма как по това време да отговоря. Повечето данни (име, кг, см, час) правя на програма и после изрязвам на лазер (което също не много лесен процес с работа за 30 минути, но да не се отклонявам още)... Къщите за ключове, отнемат няколко дена докато направя самата къща- има 2 или 3 слоя боя, която трябва да нанеса (според това какъв ефект искам да постигна) и накрая лак. След като направя и гърба-кова и ако се налага, шкуря. И чак тогава, започвам работа по елементите. Ами това е в общи линии… Стори ми се, че може би ще ви е интересно. Поздравления, на тези, които го прочетат цялото. Стана малко дълго… и благодаря
Успешна година на всички!
PS: снимката на която са двете ми ръце, я прави дъщеричката ми (4 г) и успя от първия път


Коментари

Популярни публикации