Стая в рамка



Преди време ме потърси една дама, която беше харесала шивашкото ми ателие, с идеята да изработя подарък за научната и ръководителка -стая в духа на библиотека/университет. Тя е професор, филолог, преподава чешки език. 
Библиотеката.. тя бе най-голямото предизвикателство за мен. Направих си проект (който ми отне дни, заради малкото познания, които имам). Направих я от 27 отделни части. Сглобих я и използвах няколко цвята боя за да постигна ефекта, който виждате. Книгите са 48 броя, за които изрязах 181 "страници". 
Лампата, отново направих с топче планински кристал.
Ами това е стаята на Професора. 
Рамката е дървена и естествено за работата ми- състарена :)
Размерите 31,3/31,3 см. Цена 130лв.

Две еднакви напълно еднакви стаи не мога да изработя. Ползвам различни тапети, подредба, понякога елементи, цветовете избирам според тях и виждането си. Всяка стая е уникална❗️
❗️Моля, запознайте се с начина ми на работа преди поръчка. Може да го направите от падащотото меню, етикет информация. 
Работя с капаро, срока за изработка е около месец +/-.

 







 

Коментари

Популярни публикации