Кухнята на баба











Кухнята на баба ❤️ 
Каквото и да кажа за тази изработка ще е малко и като странични хора, ще ме помислите за луда.. Аз наистина обичам изработките си. Това не е просто рамка, това е стая-част от мен, от света ми, така както го виждам..усещам. Във всеки един елемент има много повече, отколкото се вижда- зад него има идея, желание, старание, прецизност..вълшебство ❤️Билките са набрани и вече се сушат закачени на стената, печката бумти, супичката скоро ще бъде готова-остават картофките да се измият и обелят и морковчетата да се добавят, хляба е изпечен, а баба трябва да почисти яйцето, което изпусна и счупи до печката 😁
 Тази стая е при моята Нора.. Вече я наричам моята, защото тя ме откри скоро, а сякаш се познаваме цял един живот. Тя не просто цени работата ми, цени времето ми, цени мен. За морковите държа да кажа-много ми бяха трудни, даа 😁 а докато поставя и залепя зеленинката покрай тях, ръцете ми трепереха неуморно..
Постоянно съм в търсене и в мисли за нещо ново, различно. Отделям изключително много време на всеки един от детайлите, от създаването му до вида в който го виждате вие. Снимките са много, защото искам да видите тази прецизност, до най-малката подробност. Лесно е и да дам на дъщеря ми да вземе и да залепи елементите и лепилото да стърчи по един пръст от всяка страна, но вие няма да го видите-няма да го видите, защото отделям време на всяка частичка от всяка една страна да бъде там, където я искам и да е перфектна. Аз самата далеч не съм перфектна, допускам грешки и се уча от тях, от себе си, но се старая страшно много и наистина отделям много, много време да изпипвам всичко, надявам се това старание да си личи. Всичко това, което пиша в постовете си, го пиша за вас-за да ме опознаете, да изградите представа за човека, който съм и от там вече следва да Видите с други очи изработките ми ❤️ Ами това е :) 
Просто Елена.

ПС: стаята не е налична. Подобна мога да изработя в малко по-голяма (отново масивна дървена рамка). Цена на изработката в този вид 105лв …Времето за подобна изработка в момента е около месец.

За стаите, както знаете, ползвам различни тапети, елементи, цветовете избирам според тях и според виждането си (моето) и идеята която имам към момента, иначе нещата просто не се получават. За това, при поръчка на подобна стая, щом я изработя и покажа, не Ви ангажирам с нищо. Тя може да се размине с представите Ви или очакването и аз си я пускам за свободна продажба. 

Моля, запознайте се с начина ми на работа преди поръчка. Работя с капаро.
 

Коментари

Популярни публикации