Кабинет

 








Кабинетът, който ще краси кабинета на нейния Доктор на Историческите науки (На Нора) ❤️

Помните ли новата ми библиотека и книгите, които ви показах преди няколко дена?! Ето ги завършени в този кабинет. Тя събра 34 книги с общо около 105 “ страници”. Как ги изработвам, може да видите в предните публикации, може да ви е интересно. Лампата ми е запазена “марка”, знаете, че тя е от топче планински кристал. 

Тази стая е за сина на моята Нора, онази същата, която трябва да прави нова стена у дома си, за моите рамки :)  

Изработката съм направила в масивна, дървена рамка с размери 27/27см,  (+/- 0,5mm).  Цена 105лв.

Тези стаи винаги ще бъдат различни. Освен персоналните елементи, ползам различни тапети, бои цветовете избирам според тях и според идеята/виждането, което имам аз. Цените на стаите с тези размери, които съм изработвала до момента са 85-120 лв. При поръчка, на нещо различно,  точна цена мога да коментирам СЛЕД като изработя стаята.

Моля, запознайте се с начина ми на работа преди поръчка. Работя с капаро.

Коментари

Популярни публикации