Стаята на Владо








 Стаята на Владо..Съкровището на моята Нора, за което трябваше да създам една стая на темата, любимия за много от нас, Хари Потър. 

В тази стая, няй-трудното беше магическат пръчка. Дали някой ще се сети как съм я направила?! Всъщност аз не успях, направи я мъжа ми 😁 и имаше успех, след няколко опита. Това е клечка за зъби, поставена в патронника на винтоверта. После на бавни обороти, внимателно (защото се чупи) докато се върти се оформя със шкурка, до желания резултат.  Хитро, нали?! Лампата, знаете, правя от мъниса от естествени камъни. Тук избрах аквамарин. Шапката, лично за мен, беше предизвикателсвто, защото след оформянето и от глина, докато изсъхва, променя малко формата си и се разцепва на места (не разбрах на какво се дължи), трябваше да направя няколко шапки, които да “заглаждам” докато изсъхват, тази която остана в стаята, бе най-доброто, което се получи. Котлето, което поставих, е метално и доста тежичко :) Беше само едно единсвтено, което дори не помня от къде съм закупила, но опитите ми да открия нещо подобно, останаха неуспешни. 

Изработката съм направила в масивна дървена рамка с размери 27/27см. (+/- 0,5mm)  Изкуствено състарена, завършена с UV лак за дърво. Цена 105лв. 

Тези стаи винаги ще бъдат различни,може да има подобни стаи, но не напълно еднакви. Ползвам различни тапети, елементи и цветовете подбирам според тях и виждането си. Идеята ми е всяка да е различна, така всеки ще притежава нещо наистина уникално, което няма как да има и друг и то ще е изработено за него.    

📍Моля, запознайте се с начина ми на работа-работя с капаро. Повече може да прочетете на етикет информация, от падащото меню, горе в ляво.

Коментари

Популярни публикации