Къщичка за ключове




Тази къщичка, може да ви се стори незавършена без лейката, но ви уверявам, че е красива :) Дамата ми не желаеше лейка, и предложените възможности не паснаха на дома и, остана така с идеята, ако и попадне нещо подходящо, да го постави там.
Изработката съм направила върху дървена рамка с Ориентировъчни размери- от върха на покрива до края на кукичките около 35см. Основата на която са кукичките е 35/6см. Покрива стърчи над нея с размери около 42см.. Цена 90лв.

Преди да приема поръчка винаги питам какво точно е искането, защото не всичко мога да предложа и изработя, и ако не е по възможностите ми, не приемам. 

Има рамки и къщи с допълнителни елементи. Винаги мога да изработя по желание, ако е по възможностите ми, но цената ще бъде различна- елементите са заменяеми по място, но не и по труд, време за изработка или стойност. Когато искате нещо по-различно, цена мога да коментирам, след като изработя стаята/къщата. Казвала съм не веднъж и съм описала всичко в закачения пост в началото на страницата ми “ Моля, прочетете преди да направите поръчка”.

Всичко правя според виждането ми за красиво, съчетавам елементите си по вид, стил и най-важното по размер. Изработките ми са с големи и малки елементи, съчетанието им заедно е невъзможно. 

 📍Моята работа е моята визитка- не бих изработила нещо, ако в очите ми то не е красиво или добре съчетано. Не всичко е на всяка цена. :)

 

Коментари

Популярни публикации