Солена кухня






 Солената кухня на един добър свекър 🤗
Винаги ми е много трудно, когато стаята, която трябва да изработя е поръчана за мъж. Няма как цветовете да не са по-обрани и подбрани, а както съм казвала, намирането на подходящия тапет, не е нещо което се случва бързо, за съжаление. Мисля, че вече няма място от което не съм поръчвала 😀 и става все по-трудно.

Изработката съм направила в масивна дървена рамка с размери 27/27 см. (+/- 0,5mm)  Изкуствено състарена в два цвята, завършена с UV лак за дърво. Лампичката, знаете, правя от естествени камъни - тук ползвах бял тюркоаз :) цена 105лв..

❣️Тези стаи винаги ще бъдат различни, две напълно еднакви не мога да изработя, тоест няма как да получите някоя определена, която вече съм изработила и сте харесали. Ползвам различни тапети, елементи, цветовете избирам според тях и виждането си. Така всеки има нещо уникално, изработено за него. Имайте това в предвид, когато поръчвате :)
📍Моля, запознайте се с начина ми на работа преди да направите поръчка, работя с капаро. 

Коментари

Популярни публикации