Къщичка за ключове









Тази къща е по-различна. ❤️

Има елементи, които не биха допаднали на всеки, но тя бе един от проектите ми, които чакаха да довърша и малко по малко почнах да го правя. Имаме си метличка, с която е пометено 🤗  валячето, което чака да бъде измито от прясната боя, нанесена по къщата, биричка за  отдих и един акордеон, който обожавам. А вие харесвате ли?! Под пейката, поставих отново камъчета и стъкълца от прекрасния ни плаж в Бургас, които да напомнят, от къде е ❤️

Изработката съм направила върху дървена рамка, която съм състарила изкуствено. Ориентировъчни размери- от върха на покрива до края на кукичките около 35см. Основата на която са кукичките е 35/6см. Покрива стърчи над нея с размери около 42см. 

Цена 97лв.
.
📍Моля запознайте се с начина ми на работа преди поръчка, работя с капаро- то е половината от сумата. Преди да залепя името на табелката, давам данни за него, след като го получа довършвам и изпращам. Подробности може да намерите като от падащото меню, изберете еткет Информация. На разположение съм за въпроси :)



 

Коментари

Популярни публикации