Рошлата









 

Момичето, което прави дъжд…това е Алисън Рейн ❤️

Тук има толкова много думи, и емоции които искам да споделя.. Ще се повторя, когато кажа, че обичам всичките си изработки, но има такива, които остават в сърцето ми с трепет и вълнението, което изпитвах по време на оформянето на идеята и изпълнението и. Защото тя е специална и хората около нея също. Силно препоръчвам да надникнете в този свят на мечтатели, има какво да се почувства. Аз.. аз съм щастлива, че една прекрасна дама ме направи мъничка частичка от тях. ❤️ 

Изработката съм  направила в масивна дървена рамка с размери 30/30см. Състарила съм изкуствено, боите са запечатани с UV лак за дърво. Цена 125лв.

📍Моля, преди да направите поръчка, запознайте се с начна ми на работа-работя с капаро. Може да го направите от падащото меню- етикет Имформация. Ако съм пропуснала нещо, пишете ми :)


Коментари

Популярни публикации