Работилница










 Работилничката на семейство Николови, които преди време получиха и къщичката си за ключове 😊🏡

Това е една специална стая, която ми поръча г-жа Николова, за г-н Николов ❤️ Той е ценител на хубавото вино и си го произвежда сам :) Вече има и работилница. Опитах да се доближа маскимално до желанието на дамата и се надявам, че е успяла да изненада приятно половинката си ❤️ Тук дълго мислих, как да направя “лампата” за да пасне на работилницата и вкрайна сметка, купих звънче 😁 Да, звънче, но стана чудесно, нали?!

Изработката съм направила в масивна дървена рамка, която съм състарила изкуствено, завършила съм с UV лак за дърво. Размера и е 27/27см. (+/- 0,5mm) Цена на тази изработка 115лв.

📍Мили хора, моля преди да направите поръчка, запознайте се с начима ми на работа-работя с капаро. Може да го направите от падащото меню- етикет Имформация 😊





Коментари

Популярни публикации