Modelliani






Това е една от стаите, които мислех, че няма да мога да направя. :) 

Съпругът на дамата има магазин за мъжка мода и искаше да изработя стая за него. Веднага си помислих, че мъжки дрехи няма как да ушия и поставя в стаята, манекена, който мога да правя е дамски торс и ми се стори невъзможна задача. Но.. тя каза, че има шевна машина в магазина, стара ютия, диванче и ми прати снимки. Идеята ми ме осени на момента 😁. Едно символично, лично кътче от магазин Modelliani.  

На Н.Д. Благодаря, че ми се довери отново ❤️

Изработката съм направила в масивна, дървена рамка с размери 27/27см,  (+/- 0,5mm). Рамката съм състарила изкуствено, ползвам изцяло бои и лак на водна основа.  Цена 105лв

Тези стаи винаги ще бъдат различни. Освен персоналните елементи, ползвам различни тапети, бои цветовете избирам според тях и според идеята/виждането ми. 

При поръчка, на нещо различно, точна цена мога да коментирам СЛЕД като изработя стаята.

📍Скъпи хора, моля запознайте се с начина ми на работа преди поръчка. Работя с капаро. Подробности може да откриете на етикет Информация. На разположение съм за въпроси.


Коментари

Популярни публикации