Tattoo Studio






Тато студио InkEmperor с Тони и Миро.

Тази е една от стаите, които мислех, че няма да успея да изработя. Спаси ме това, че имах повече от месец да работя по нея и жената 😁

Гледах момчетата в youtube и от тях разгледах каква е обстановката в студиото. Направих малко, лично кътче със събрани лични, тематични елементи.  Тъй като мебелите са бели, реших, че фона трябва да бъде черен, а рамката състарена в бяло и черно. Намерих подходящия тапет с Гай Юлий Цезар и започнах да градя стаята около него. Ще видите боите/ пигменти, кутиите, марличките, препаратите и ръкавиците от шкафа им. Картината в стаята свалих от един от клиповете, рисувана е от Тони. Колата е една от любимите на Миро, а “плакатите” по “стената” са от неговата стая 😁 (вътрешна информация). На бюрото поставих различни напитки, тъй като това е едно от първите неща, които предлагат на клиентите си, когато влязат при тях. Това да две изключително млади момчета с голям хъс и желание за работа. Тази стая ще остане един спомен за тях и началото :)

 Изработката съм направила в масивна, дървена рамка с размери 27/27см,  (+/- 0,5mm). Рамката съм състарила изкуствено, ползвам изцяло бои и лак на водна основа.  Цена 105лв.

Тези стаи винаги ще бъдат различни. Освен персоналните елементи, ползвам различни тапети, бои цветовете избирам според тях и според идеята/виждането ми. 

При поръчка, на нещо различно, точна цена мога да коментирам СЛЕД като изработя стаята. За да се отиентирате, може да погледнете и другите ми стаи.

📍Скъпи хора, моля запознайте се с начина ми на работа преди поръчка. Работя с капаро. Подробности може да откриете на етикет Информация. На разположение съм за въпроси.


Коментари

Популярни публикации