Принцеса

 






🌷не е налична🌷

Често съм споменавала (назад във времето), че елементите ми са различни по размер, и съчетанието им в стаите е възможно, Само ако са съразмерни едни към други. Дървените рамки, в които ги изработвам, поръчвам на майстор, специално за изработките си и те са съобразени с размерите на елементите ми. За това и са различни (няколко размера).

 Ето ги Картината и скрина от Иглика ( Made With Love by iglikacakes), които пасват чудесно в тази стая и към моите елементи идеи 🩷

❗️Тази рамка бе само една в тези размери. Подобна изработка е възможна в малко дълга рамка.

Изработката съм направила в масивна дървена рамка, боядисана в бяло, изкуствено състарена. 

Размери на рамката 30,5/26,2см. Цената и е 97лв.

📍Мили хора, моля запознайте се с начина ми на работа преди да направите поръчка. Работя с капаро. Повече подробности може да намерите на “Етикет” информация от падащото меню.


Коментари

Популярни публикации