De Vliegende Hollander















 

Един проект, който обожавам и мислех да откажа точно 3 пъти, по време на опитите си за изпълнението му 😁 Ами…радвам се, че не се отказах..

Заведението е Летящият Холандец в София и е подарък за 70 годишния юбилей на неговия собственик от една чудна дама, която всъщност ме потърси и отговори на всичките ми въпроси, по най-добрия нячин- със снимки :) 

Чудех се дълго какво точно да направя, маса с бири…част от бар и накрая реших да е фасадата на заведението, в която се влюбих! Започна като идея, после се превърна в чертеж от 62 части (без буквите, снимките/ прозорците и табелката с възглавниците), които съм залепила и сглобила, за да има “релеф” - издадените части на фасадата. После я поставих дървена рамка, която боядисах и изкуствено състарих. 

Размерите и са 35/25,5см. 💰Цена 120 лв.

📍 Скъпи хора, моля запознайте се с начина ми на работа преди да направите поръчка. Работя с капаро. Подробности може да откриете като от падащото меню ( горе в ляво) изберете етикет Информация. На разположение съм за въпроси.

Коментари

Популярни публикации