Там, където започва всичко













Там, където започва всичко ❤️
Така кръстих тази стая.. Защо ли?! Защото дамата ми работи от вкъщи (създава сайтове), също така, там създава и клипчетата за канала на своето момиченце.
Тя търпеливо изчака два месеца, докато успея да оформя идеята си и изработя нужните елементи. Хванах се за различни неща от дома и и създадох едно малко кътче, съвкупност от цялото вкъщи, на което получих снимки :) 
❗️Важно❗️Няма как да изработя 1:1 Вашите мебели или всичко, което има в дома/стаята Ви. Нещата са
До колкото е по-възможностите ми най-близо, символична препратка, в същите или подобни цяетове, вид, подредба…. най-важно, което от тях успея да събера в определената рамка!

Използвала съм масивна дървена рамка с размери 35/25см. с дълбочина 3,5 см. Като съм заковала фрезована дъска от МДФ, която надстърча леко с 2 см от края на профила на самата рамка, за да мога да събера бюрото. Състарила съм изкуствено. Цената е 125 лв.

 До лалето на бюрото съм поставила истинско пауново перо (върха му) не успях да намеря по-цветно. 😊
📍Моля, запознайте се с начина ми на работа-работя с капаро. Повече може да прочетете на етикет информация, от падащото меню, горе в ляво.

Работата на дамата ми може да разгледате тук  https://mysuper.site

А канала на детенцето и тук 
https://youtube.com/@zvezdinka?si=1gEhwbrh1cy2VtDi


 

Коментари

Популярни публикации