Мармалад























Потопете се в света ма Пекарна Мармалад! Вълшебен  е ❤️ Ани (дамата ми) ме потърси на 27 Ноември 23г! Искаше да направя стая за нея, малка пекарна/сладкарничка като нейната 🤗 Тя търпеливо изчака до днес 23 Януари 24г.  когато приключих с тази идея и изпълнениео и и я показах. Тя си я хареса и утре тръгва към нея. Вълнувах се много, като малко дете. Нали знаете как заспивате трудно от вълнение по мислите си, а те прескачат една над друга-така бях аз докато приключих до посления детайл/елемент. Много от нещата се случиха в движение, бавно но славно! Тук това важи с пълна сила ❤️

Не ви ли се прииска това местенце на столчето да е вашето?? След изключително трудния избор на вкусотия от вотрината, на спокойствие сядате на масичката, слагате захар в кафето (докато свещичката тлее) си и сте готови за сметановата тортичка. Има сокче и бонбон за десерт, 🤭 или обратното! И през цялото това време има книжки, от които може си изберете и да почетете! Ами не е ли вълшебно?!

 🍰 Стаята съм изработила в масивна дървена рамка с размери 35/27см. Тапета е дизайнерски картон, елементите си съм изработила от керамична смес, глина, картон, бирен картон, метални елементи, дървени елементи, плексиглас, епоксидна смола. Всичко е боядисано с акрилни бои, завършено с акрилен лак. 

Цената на Мармалад 150 лв.

❗️Важно❗️Няма как да изработя 1:1 Вашите мебели или всичко, което има в дома/стаята Ви /работното Ви място. Нещата са
До колкото е по-възможностите ми най-близо, символична препратка, в същите или подобни цветове, вид, подредба…. най-важно, което от тях успея да събера в определената рамка! Всичко съобразявам с виждането и усещането си! 

📍Моля, запознайте се с начина ми на работа-работя с капаро. Повече може да прочетете на етикет информация, от падащото меню, горе в ляво.





 

Коментари

Популярни публикации