Мартеници

Вчера беше много натоварен ден за мен. Освен е ежедневните задължения, грижите за детето и опити да обърна внимание на татко и 🤭 имах да довърша стая за адвокат, да снимам две стаи за бебенца (повярвайте ми, това отнема повече от час), работих и на лазера няколко часа. Вечерта за капак Елия каза “Въхх, мамо! Не сме направили мартеници за градината!!!”  И така през сълзи започнах да мисля какво да направя, 😁 а тя да прави мартеничка- гривна. Работата продължи до късно и още няколко часа днес, сутринта. Няма как да не покажа, какво сътворихме, нали?! След като стигнахте чак до тук (за което благодаря ❤️)…

Вкъщи се намират всевъзможни елементи и материали, които си трупам старателно през годините. Гривничките тя спретна сама като отбра подходящи камъчета и мъниста от големия запас, който има - обича да ниже. А аз… какво бих могла да измисля аз, освен мартеница в рамка хаха. 

Кучнцето мартеница имам от 2 години, дори не помня от къде съм го купувала… камъчетата са от плажа, разбира се :)  “дървото” намерих отново на плажа миналата седмица и венага го видях на рамка с птичка в гнездо😁 и въпреки, че според мъжа ми (не ми трябва) го прибрах!  Текста… беше трудната част. Нищо не харесах, от толкова изчетени пожелания за Баба Марта… та скубнах от няколко места и преправих докато ми хареса и така, че да се събере на възможното място. 

Ами..това е то.. Цял роман за една грувничка и една “мартеница” за дома. Те ще участват в благотворителен базар в градинката на Елия и ще светят в нечий дом ❤️

Един прекрасен ден ви желая, спорен, спокоен, вдъхновяващ 🌷

 

Коментари

Популярни публикации