Канрора







Кабинетът на адвокат Б. Бишарова. 

Той е по-различен от стандартните, почти изцяло бели мебели, акцента е жълтите възглавници на белия диван. Бялата библиотека с документи и класьори, картините ми предостави дамата, която ме потърси- размених само местата им, заради мястото, което имах. :)

 Изработката съм направила в масивна дървена рамка с размери 27,527,5см. Изкуствено състарена. 

Цена 110лв..

❗️Важно❗️Няма как да изработя 1:1 Вашите мебели или всичко, което има в дома/стаята Ви /работното Ви място. Нещата са
До колкото е по-възможностите ми най-близо, символична препратка, в същите или подобни цветове, вид, подредба…. най-важно, което от тях успея да събера в определената рамка! Всичко съобразявам с виждането си и идеята, която мога да оформя.

📍Моля, запознайте се с начина ми на работа-работя с капаро. Повече може да прочетете на етикет информация от падащото меню, горе в ляво.

Коментари

Популярни публикации