Порцеланов свят

 













🌷Едит: не е налична🌷

 ❤️Порцеланов свят ❤️

На табелката смятах да изпиша “Моят порцеланов свят”, но реших да оставя празно, и дамата, която си я познае да избере какво да пише там.

📍Тази стая е една и ще остане само тя ❤️ 

Всяка една, прекрасна фигурка, която виждате е минала няколко пъти през ума и ръцете ми, докато добие вида в този момент ❤️ Всички елементи съм изработила от керамична пудра. Самата бюфета е дървен, той не е изработена от мен, поръчах го като оформен продукт, който обработих, боядисах с различни бои и  паста и състарих изкуствено. Завърших с UV лак за дърво.

Изработката съм направила в масивна, дървена рамка с размери 27/27см,  (+/- 0,5mm). Рамката съм състарила изкуствено, ползвам изцяло бои и лак на водна основа.  

Цена 105лв.

📍Скъпи хора, моля запознайте се с начина ми на работа преди поръчка. Работя с капаро. То е половината от цената. След като го получа, лепя персонализация, ако има такава и изпращам с остатъка от сумата като наложен платеж при получаването.


Коментари

Популярни публикации