Информация

 Добро утро❤️

Старая се да описвам важните неща в описанието на всяка стая, към което поставям линк във всяка публикация. 

Скоро не съм писала романи, за това сега съм приготвила един  🤭 Всъщност всичко това съм казвала много пъти и присъства под кратка форма, почти във всяко описание на стая, но виждам от комуникацията ни, че се пропуска, а то е основата на всичко.


❣️Не е възможно да изработя мини стая по ваша представа/идея. Идеите ги оформям аз на база възможностите си, елементите, които мога да правя, като размер, размера на различните рамки и т.н. Може да заявите желание за конкретна различна стая и аз ще Ви кажа какво е по възможностите ми, ще оформя идея и предложа.

Когато някой пожелае стая на определена тема, аз оформям идея и предлагам, като стила ми се вижда по работата ми. Ако сте харесали определен елемент, ще оформя стаята по него. Няма каталог по който да си избирате отделни елементи и да ги поставяте в рамка, няма как това да стане и сега ще поясня.

❣️Не всичко бих могла да изработя, и ако има конкретно желание за нещо, още в началото, когато се си пишем, преди да приема поръчката, пояснявам дали то е по възможностите ми или не. Всички елементи, които мога да правя са различни по размер (от малки до големи с различна дълбочина) и идеите си оформям изцяло около тях. Ако елемента, който ми трябва за конкретната стая е от големите, всичко друго в стаята трябва да е с големи елементи и подбирам така, че да са съразмерни едни с други и съответно да паснат в рамката като размер и дълбочината… започвам да правя варианти, докато се получи най-доброто, което показвам на вас като краен резултат. 

❣️Тапети търся така, че да пасна на виждането ми като цяло за стаята и цветовете, които ползвам избирам според тях. Ако имам снимка на конкретната стая съчетавам до колкото е по-възможностите ми най-близо, символична препратка, в същите или подобни цветове, подредба…най-важно, което от тях успея да събера в рамката.

❣️Също много важно за мен е комуникацията да става под формата на съобщения и държа на това. Защо? -

Защото всичко остава записано, и аз влизам да чета и препрочитам многократно понякога, така изключвам възможността на неразбиране и грешки. Не е възможно да запомня всеки разговор и желания, подробности за всяка изработка. Не рядко ми се случва (за съжаление) да ми се каже “ама аз казах, че искам това” , или “Вие казахте …” което всъщнос НЕ е казано и аз доказвам на секундата, че това не е така, и че съм се съобразлиа с изговореното и не съм подвела в комуникацията ни…. А това е важно за спокойствието на двете страни, нали? 😌 

Разбира се и няма как да не ви благодаря, че отново отделихте от времето си да изчетете писанията ми ❤️🌷

Коментари

Популярни публикации